Nabihah Said
Follow

Day 21 : Your favourite thing about Sunggyu
November 28, 2011 | 11/28/2011 09:19:00 PM | 0 comments
mata dia mane?! hahahaha

Assalamualaikum .
pada petang yang mendung ni saya ingin bercerita serba sedikit tentang ketua Infinite . namanya Kim Sunggyu yang jugak dikenali sebagai Leader Gyu , Hamster Gyu . lagi? entah haha . paling tua dalam Infinite . a scary leader . amek berat pasal member . selalu mintak tolong ngan orang luar . hahaha satu bilik ngan woohyun //rasanya la untuk new dorm dorang . suara dia amat memukau orang yang mendengar . tapi dia selalu membebel suruh orang buat keje . haha //bagus aku suka . aku suka tengok baju2 dia . baju fit , tapi tak fit sangat , lengan atas siku . entah la aku memang suka lelaki gaya camtu . bila dia nyanyi emotional kot . kita dapat feeling you know haha oh ye , aku suka mulut dia time gelak and time dia kat stage . kita nampak macam dia lip-sync sedangkan dia memang nyanyi live .





← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!