Nabihah Said
Follow

Day 20 : An Infinite member you'd go clubbing with
November 28, 2011 | 11/28/2011 09:02:00 AM | 0 comments
credit logo infinite : tumblr

Assalamualaikum .
sebelum ape2 bagi aku cakap dulu , Astagfirullahalazim ! aku takkan pegi club . tempat penuh maksiat . so ni another challenge yang inappropriate untuk 18 kebawah . so the answer for this challenge is none ! dah habis . haha tapi kan , dah hari ke- 20 haha banyak jugak yer , tinggal 10 hari je , aku rasa tak sampai sebab maybe setiap hari aku buat 2 post kot , 1 tengah hari , 1 malam buta . haha

ermm ni aku nak cakap , outfit infinite lagu paradise amat la semat . memang dah lama , just lupa nak mention plus entry ni terlampau pendek hehe . walaupun dorang just pakai kot . tapi serious semat . aku suka neck-tie sungjong ngan sunggyu , berkilau and masuk ngan baju shirt yang dorang pakai . yang paling aku suka baju sungyeol . argh semat ! nak baju dia bole ? hehe


oh ye , follower aku turun , aku tahu aku just post pasal korea je memanjang . aku tahu ko meluat . so tak perlu la ko nak follow aku . jangan ikot prinsip ni kalo nak remove balik "you follow , i follow you back" . err
sorry ayat aku agak kurang ajar . ampun kepada yang terasa *bow*

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!