Nabihah Said
Follow

Day 19 : An Infinite member you'd bring home
November 28, 2011 | 11/28/2011 01:17:00 AM | 0 comments
kitorang nak balik rumah ! haha :P

Assalamualaikum .
update lagi haha malam nanti update lagi . ermmm update nak cepat habis plus kejar suriya . haha
Infinite member i'd bring home is NAM WOOHYUN ! sebab dia suka masak and pandai masak . menantu mithali . hahaha dia pun tak suka buat kecoh sangat macam sungyeol tu . haha aman sikit rumah aku . ermm dia pun takde la tak matang sangat , i mean dia matang so pandai2 la jage diri kat rumah orang . dia bole nyanyi untuk menambat hati parent aku haha //ayat aku sentiasa tak bole blar . *sengih melebar* sorry fans Woohyun hehe don't get mad LOL .

hari ni aku tak tahu nape , aku tertarik nak tahu pasal Teen Top . aku dengar lagu2 dorang sume . aku tengok lagu dorang paling tinggi 2 juta . lagu no more perfume . yang lain sume sejuta lebih . aku cek pulak infinite , sume lagu dorang sejuta lebih . takde pun 2 juta . aku pikir , Teen Top hebat . tapi , Infinite penah menang lagu Be Mind ngan Paradise sedangkan lagu Infinite sume sejuta lebih je . kecuali lagu she's back , 500 ribu je . pikir senang nak sampai 2 juta? seminggu seorang pun takleh sampai punya . bukan aku nak banding sape lagi hebat . just aku rasa dua2 hebat kot . so aku suka TEENFINITE ! hehe

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!