Nabihah Said
Follow

Day 16 : An Infinite member you'd play the "I Love You" game with
November 26, 2011 | 11/26/2011 09:01:00 PM | 0 comments

Assalamualaikum .
tajuknya panjang bebenor . ermm actually aku tak tahu pun game "I Love You" tu camne . tapi aku harap dapat main ngan HOYA la . haha ngan muka innocent dia tu . mesti sweet . aww aww //berangan jela kan? haha ayat sedih .

ermm semalam aku tengok kesemua episode You Are My Oppa (YAMO) . argh ! aku jeles giler Ji Ae tu dapat perhatian sepenuhnya ngan Infinite . serious jeles . bole tak aku jadi Ji Ae? huhu . Ji Ae siap sandar kat bahu Hoya lagi tu . aaaaa , lagi satu , dorang ade pergi Maai Island tak silap aku , dorang pasang screen besar and Ji Ae tengok message setiap member Infinite . Hoya cakap "saranghae" kat dia . huhu takpe2 dorang anggap Ji Ae just dongseng (adik ) //positif . episode akhir tu memang best . ade lawak aku tak tahan , and ade part sedih sampai aku HAMPIR nangis .

dalam ni , sungyeol jerit sebijik macam hantu perempuan , dalam ni jugak la woohyun jatuh kerusi . lawak giler , aku tak behenti ketawa . hahaha

and pagi semalam and hari ni , aku tengok MNET Scandal Infinite Sunggyu ngan Woohyun . aku suka Woohyun couple . dorang sweet . Woohyun malu2 kucing . haha Sunggyu couple kureng la sebab perempuan tu . sunggyu cakap jangan pakai short , dia pakai jugak . pergi pub . aku prefer Ji Ae dari dia . tapi kan Sunggyu sweet la jugak . untung la Suriya kalau dia couple ngan Sunggyu . haha :P serious , nasib baik Hoya takde . hehe

okay la , dah banyak sangat aku cakap tak berkaitan challenge ni . haha k bye2

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!