Nabihah Said
Follow

Day 11 : An OTP you don't like
November 24, 2011 | 11/24/2011 06:47:00 AM | 0 comments
(9 different expression of HOYA) cute !! haha
credit : tumblr

Assalamualaikum .
i'm come back again today ! dasi dorawa dorawa dorawa haha okay suare aku tak sedap . An OTP that i don't like , none ! takde . sume aku suka . love them all . terutama YADONG couple hehe . so dengan rasmi , challenge untuk hari ke-11 come to the end . haha post yang paling pendek challenge yang aku penah buat .

------------------------------------------------------------------------

okay sekarang takde kena mengena ngan challenge , haha tadi aku pegi damansara , pegi tengok umah baru sedara aku , besor bapak giler , rumah bernilai setengah juta , tak termasuk renovate lagi , dah la banyak giler direnovate , ermm rezeki masing2 . actually aku takde la nak sangat rumah camtu , bukan aku takde impian besar ke ape , just aku tanak kita kaya kita alpa ngan Allah . sibuk ngan duniawi , aku takut . sekarang pun banyak kali aku alpa sedangkan aku bukan senang sangat . alhamdulillah cukup2 . memang la jeles tengok rumah besar , cantik , moden , tapi aku harap tu bukan rumah aku . nak tompang je . haha lagi tak tahu malu . oh ye , aku tak bermaksud yang sedara aku tu alpa , just aku cakap AKU takut aku yang alpa . kena paham betul2 au . haha

last , lupa nak mention . tadi aku intai2 kpop blogger kejap , aku ternampak pasal video ni . aku memang tak tengok variety show ni , sebab memang takde kat KBS , aku ade KBS je kat rumah ==" and plus aku takde la minat sangat ngan MBLAQ , biasa2 je . okay tengok jela .

dah tengok?? ermm perasan tak ade azan kat @2.54?

aku pun terkejut giler kot . nape ade azan , memang aku dah dengar banyak kali , and tu memang azan . aku tak tahu la sengaja or tak producer variety show ni . aku tunjuk kat mak aku , mak aku kata ter je kot . aku pun , ohhkaaayy~ 
okay tu je ppyong !

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!