Nabihah Said
Follow

Always Change
November 3, 2011 | 11/03/2011 03:50:00 AM | 0 comments

tu la blog aku , asyik2 tukar . mentang2 jumpe blogskin cantik , tangan pun terus menggatai . last2 dapat la yang ni . Mr. Qayyum punya , dia kpop fans jugak . tapi time dia buat blogskin ni , dia suke kat justin bieber . haha okay2 just forget it .

ni ni aku nak citer , tadi aku perasan kehebatan HOYA infinite . dia hensom la . pandai nari . aku ada share link infinite paradise dance practise kat suriya , aku tengok video tu , aku tengok Hoya sorang wey , smat la dia menari . memang la same tariannya dari ahli lain tapi dia special . al maklum la main dancer . tetibe je aku suke main dancer dari group . gikwang pun main dancer . kebetulan . so skunk ni  officially , aku sudah bertukar minat aku dari Kim Myungsoo (L) ke Howon (Hoya) . still search pasal dia .

dia comel nari lagu No Perfume on You . woot woot


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!