Nabihah Said
Follow

tanggung malu
October 19, 2011 | 10/19/2011 03:04:00 AM | 0 comments
pakwe ketige nak bagi kek ! //hiraukan perkataan YOSEOB tu 

post lepas pasal malu , post hari ni pun same .
tankz kat korang memeriahkan sambutan hari jadi yang UNEXPECTED kat tempat yang unexpected , ngan orang yang unexpected , and plan yang unexpected . seyes jujo aku cakap . aku percaya bulat2 yang pyka cakap yang cikgu nak jumpe kitorang . tetibe terdengar kat tempat wudu' . aku terpikir sejenak , ada ke cikgu nak jumpe kat situ?? tapi aku still percaya kat korang . ngan muka pyka ngan dekla yang serious . tahniah ea jadikan aku blur hari ni . //nampak tak kesucian aku? haha . baru sedar korang pandai berlakon .

ermm sampai "dia" datang dekat ngan mengheret helmi , aku still terpikir , "dia" nak buat ape? kata nak cakap something tapi nape bawak helmi? tetibe satu habuk putih datang menyerang muka aku yang suci ni , err tepung ! sanggup korang kena kan aku . terpakse lari ngan tangan mengepit , kat dataran hijau tu . sume budak 3.1 tengok tahu . malu giler . aku jadi tontonan awam sekejap . "dia" pulak mengejar aku . seyes macam budak kecik kat situ . malu bukan main . terus lari masuk toilet . tahu pun ko tak nak masuk toilet :P and blablabla . //malas nak citer perkara memalukan .

but but aku happy , mati2 aku ingat korang tak ingat birthday aku . pagi tu , satu mesej je masuk , kak fil . yang lain hampeh . tapi korang gantikan ngan ni , tankz~ walaupun aku tak teruk sangat kena tepung tu . nasib baik "dia" tak bawak telur . err tak pasal2 aku bau hanyir .
happy birthday kak fil . walaupun dah lepas 2 hari

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!