Nabihah Said
Follow

Tagie
October 26, 2011 | 10/26/2011 09:19:00 PM | 0 comments
aku ditag due orang . nurd , dah lame tapi baru ada mood skunk . hehe ain pagi ni .
PERHATIAN ! post ni panjang sedikit . kalo sudi bace , selamat membaca ! hehe plus bahasa bercampur , harap otak korang pun tak bercampur yer . hehe

The Rules
  • Each person must post 11 things about themselves in their jurnal.
  • Answer the questions the tagger set for you in their post and create eleven new questions for the people you tagged to answer
  • You have to choose 11 people to tag and link them to the post.
  • Go to their page and tell them you have tagged him/her
  • No tags back
  • No stuff in the tagging section about you and tagged if you are reading this, You legminately (aka really,trust with all honestly) have to tag 11 people

11 Thing About Me :D

-Siti Nabihah Md Said
-ALLAH, Nabi Muhammad and my family is everything for me
-suka kat kucing comel and bersih
-tak suke fikir susah2
-nak suami yang menyayangi aku and dari sekola pondok hehe
-don't like korean artist who ILLUMINATION
-nak sangat belajar luar negara !
-i'm not die-hard fans except for BEAST hehe
-aku seorang yang pemalas . jujo ni haha
-kalo bole nak masuk sbpi Gombak yang berprestij tu .
-suke kawan yang always stay by my side ;D


11 Questions from Nurd :

-do you have facebook? what is your name on facebook? yes , Nabihah Said .
-3 nickname of you? bihah , nabihah , nananabihah . haha
-3 words describe you? WANT TO SUCCESS , //ade ke?
-where do you live? Malaysia of course :D Malaysia Boleh ! haha
-korea or japan? prefer korea although japan more advantage
-facebook or twitter? facebook , sorry i don't know more about twitter
-did you already follow my blog? of course , don't worry babe :P
-who is your last boyfriend? ermmmm let's keep it secret .
-last person you said "I LOVE YOU" to? to my friend i think . tapi dah tak ingat sape . hehe
-last thing you ate? nasi goreng mak masak . hehe
-Super Junior / SNSD . pick one ? Super Junior .


11 Questions from Ain

-korang suke berangan tak? suke sangat2 ! terutama time aku kecik2 .
-nama pakwe sape? ko nak aku jujo ke? ermm terpakse .... LEE GIKWANG ! haha
-senaraikan nama orang yang terpenting dalam hidup korang? tak rasa banyak ke?
  • Parentz , adik beradik kurang . haha
  • Syafikah
  • Dekla
  • Ain Afini
  • Syahira Amin
  • Ain Najwa
  • Izzati Izzat
  • Arwah Mas Izwanni
  • Arwah Saufi
  • and the rest of GILAX member .
-tidur best kan? pendapat? bole la , kalo tidur lama sangat , sakit kepala la . tak suke . hehe
-impian terbesar korang ape? nak jadi hamba yang taat padaNYA seyes not joking
-suka baca novel? novel ape? yes ! buat masa sekarang , Adam dan Hawa - Aisyah Sofea
-lagu favourite? and buat masa sekarang jugak , BEAST Easy , suka lagu slow2 sekarang
-Quotes yang korang suke? tak tahu . haha
-suka choclate? of course , aku bole makan bebanyak pun takpe
-kenangan terindah yang korang takkan lupa? ni terasa nak citer panjang ni , hehe
time form 2 , waktu rehat . jalan PELIK2 ngan syafika , dekla , syeramen together . aku tahu just ni je . tapi seyes time tu aku happy giler . aku rindu saat tu . aku taknak jadi dewasa dan berfikiran matang . ain , kalo nak tahu citer kol aku . haha
-sayang ain tak? of course la sayang , ko la tempat aku ngadu , selepas syafika . hehe . nanti gayut?

okay soalan dari aku pulak .

-ic number? LOLs
-Kim Myungsoo (L) or Lee Byunghun (LJOE)? wajib pilih, kalo tak tahu , teka . i don't care
-suke tengok k-drama tak? paling favourite?
-aku macam mane? jawab je pape kalo tak tahu . hehe
-ape maksud gedik?
-prefer acer or lenovo ? why?
-suke makan maggi tak?
-korang rase diri korang camne? hebat?
-prefer shawl or tudung bawal?
-adik beradik korang ada bape? and korang anak ke berape?
-enset korang jenis ape?
-korang penah nangis sebab friend?

okay now i want to tag :

aku tahu berserabut sikit . harap korang paham . hehe

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!