Nabihah Said
Follow

malu wey
October 17, 2011 | 10/17/2011 05:26:00 AM | 0 comments
comel tak dia ? haha LJoe au

aku tetibe rajin nak update blog ni . terikut ahli kpop blogger tu yang update setiap hari huhu . tadi syok kot kat sekola berlakon . eh jap , tengok dorang berlakon . kita berlakon haha malu ! for sure syafika la yang paling malu haha . overall team bai ngan azizi paling best . seyes lawak la dorang . cikgu al-kusyairi blablabla . haha bapak panjang r name tu . camne bob bole hafal . aiman zul cakap kelate ! huhu bangge aku , kampung aku wey . hehe //gatal suda haha . abu + bai = couple jijik ! eee tolong la . owh lupe , kapar kapar kapar . sebijik wey shida buat . secocok la .sape tak datang , korang patut jeles ! haha . hari ni ain pergi kem . huhu seyes rindu dia . nak gayut ngan dia . aku tahu just 4 hari je pun .

mak suruh bace al-azhar tapi aku taknak malas ! tapi aku tak nak jadi anak derhaka :P haha

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!