Nabihah Said
Follow

kena pergi balai polis?!
October 16, 2011 | 10/16/2011 06:16:00 AM | 0 comments
tadi kebih kurang pukul 8.30 . aku bergayut ngan ain afini guna telefon rumah . tibe2 ada 1 panggilan masuk kat handfone aku . telefon rumah , 033374blabla . aku angkat kol tu dalam masa yang sama , aku tak matikan lagi kol aku ngan ain , ni perbualan aku ngan orang kol aku tadi :
aku : hello
dia : hello . bole cakap ngan cik Nabihah?
aku : ye , sape ni?
dia : awak di mana?
aku : dekat rumah . nape?
dia : anda kena pergi ke balai polis sekarang
aku : ha? ape tak dengar? sape ni?
bla bla aku memang tak dengar ape dia cakap . aku terus tutup kol dia . seyes terkejut nak mampos aku tadi . suare dia slow , tak dengar , suare macam makcik . aku terus gabrah ngan ain kat fon rumah . seyes gelabah . kaki tangan aku sume sejuk . tetibe dia kol lagi . aku tak berani nak angkat . aku bia je . sekali lagi dia kol , aku suruh mak aku angkat , mak aku memang baru je bagi salam *solat . mak aku cakap ngan dia , meanwhile aku terlompat2 , kehulu kehilir ngan fon rumah still tak lepas ngan ain . haha . aku dengar dia cakap ngan mak aku , ni ain afini . kepala hotak ko , ain yang tengah gayut ngan aku ni sape? aku cakap separuh jerit kat mak aku "dia tipu2 !" disebabkan gelabah punya pasal . pastu dia cakap dia adrina . nampak sangat menipu . akhirnya dia tutup . time aku ngah gayut ngan ain , ain ada cakap ada yang kol dia , tepon rumah . tengok2 nombor same . memang sah , kawan2 . pastu ain try kol . and same jugak , dia still tak lepaskan fon rumah dia . haha *kitorang memang ada chemistry . ain terjerit2 ko azrain , ko azrain . aku cam suare ko . memang time tu rase nak menyumpah2 si azrain tu . kaki ngan tangan aku still sejuk tahu ! so citenya camtu la . esok memang siap ko azrain !

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!