Nabihah Said
Follow

Alhamdulillah
October 14, 2011 | 10/14/2011 03:44:00 AM | 0 comments
dengan ini saya ingin mencatat sejarah dalam hidup . saya mengedit blog selama 4 hari . hebat tak? aku sendiri tak caye , sedangkan aku ubah pun bukan jadi cantik pun . hampeh . ain dengan fida ubah seluruh blog tu kejap je . aku? ermmm . tapi alhamdulillah la dah siap . tak yah sibuk2 nak bukak blog lagi dah . btw , aku happy dah abis PMR , ayah aku dah tak cakap pape2 pasal belajar . haha dan ini .............


GILAX !

seyes best day ever la hari selasa tu . dah la merdeka , dapat lepak ngan geng . best ! ni la hasil setengah jam photoshoot kat belakang masjid Klang and depan SUNGAI KLANG . haha strategik punya tempat .

sakit kepala menyelubungi aku ! haha

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!