Nabihah Said
Follow

Adam dan Hawa
October 26, 2011 | 10/26/2011 09:56:00 AM | 0 comments
selama 2 hari aku habiskan novel Adam dan Hawa ni . orang bole habiskan sehari je , aku lama bebenor . tapi ! citer ni best . time aku tengah baca , aku macam ternanti2 ape akan jadi seterusnya , walaupun aku bukan berhenti baca pun time tu hehe . aku tertarik ayat dalam novel tu...
Hawa diciptakan dari tulang rusuk Adam ,
Bukan dari kepalanya untuk dijadikan atasannya ,
Bukan dari kakinya untuk dijadikan alasannya ,
Melainkan dari sisinya untuk
dijadikan teman hidupnya ,
Dekat pada lengan untuk dilindunginya
dan dekat di hati untuk dicintainya .
Am - pilot , Ain - pensyarah = kaya . haha
Am - handsome , Ain - lawa kot , kalo tak takkan Am nak ngan dia , hehe //buat kesimpulan yang tak sure . = anak kompem comel
Am - SWEET , Ain - nak perhatian = sweet couple . hehe

dah la tu . melarat pulak nanti . hehe


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!