Nabihah Said
Follow

Step it up
September 17, 2011 | 9/17/2011 10:21:00 PM | 0 comments
okay lagu ni dah lama , lebih kurang seminggu lepas tapi baru sekarang aku nak post . malas punya pasal la . first2 aku ingat NEVERLAND ukiss bole menang tapi bile KARA is out , harapan aku hancus musnah . 1 minggu KARA Step dah 5 million view kat youtube , UKISS Neverland 2 minggu , baru 1 million . ape kes? huhu ... but still lagu Step best . chorus dia menarik orang . aku pun suke . hehe



ada la jugak konflik between KISSME dengan KAMILIA . tapi aku pun tak tahu masalah pe , maybe sebab kissme tak puas hati kara comeback stage sekarang . \\memandai aku je//




aku suke hara , plus dia kapel ngan junhyung . hehe aku dengar pinggang dia 19 cm . \\kot// kecik giler ! aku pun 23 hehe terkantoi suda . dia kurus giler so hara ! kite sama . haha

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!