Nabihah Said
Follow

Memories
September 4, 2011 | 9/04/2011 07:20:00 AM | 0 comments

semalam baru balik dari kelantan . syok habis la . so sekarang nak share . boleh? post ni maybe panjang sikit walaupun aku try pendekkan so sabar ea .

jalan jam gila . terhenjut2 . penat aku tunggu , sumpah seranah aku kat dalam kereta .

hari first ,
bertolak , jalan , tidur sepanjang masa kat kereta , makan ..... sampai la kat kuala krai . along aku memang nak solat kat satu masjid ni , memang dikira femes la sebab sorang ustaz ni mengajar kat sini . korang tak kenal kot sebab aku pun tak kenal . aku solat zohor jama' kat situ . nama masjidnya Masjid Ar-Rahman tak silap aku . namanya ikot nama ayah ustaz ni . betul2 sebelah masjid tu ada sekolah pondok . ala yang belajar tafsir hafal2 guna kitab2 lama tuh . memang terkejut gila aku tengok kelasnya . dorang belajar kat sini? kalau aku tak sanggup ma... berangan nak kawin dengan budak sekolah pondok hehe 


pondok sg durian kuala krai .
gambar betul tapi bukan aku yang amik . hehe
hari kedua ,
pergi raya rumah kawan mak , tengok2 dia buat rumah terbuka , so terpaksa pergi walaupun tak diundang . sebelum nak masuk , satu tragedi tak disangka . aku LEMPANG ayah aku ! hebat un? bangga aku . sebenarnya ada nyamuk kat pipi ayah aku , aku pukul la , tanpa pikir ape2 . orang lain maybe just halau je . secara drastik aku buat . mak aku tegur aku lempang ayah aku baru aku sedar . haha . ada nyamuk lagi kat kaki abang aku , along aku suruh pijak , kalau boleh nak jela tapi malaz nak cari gaduh dengan dia . dia pun siap cakap "beranilah nak pijak" . aku berani je tapi tak buat . haha
hari ketiga , 
nak tidur rumah pakcik kat terengganu . dari kelantan ke terengganu . memang selalu sesat pergi sana , maklum la setahun or dua tahun sekali pergi . nak buat macam mana . jalan2 , memang confius tengok signboard . kejap ada kejap takde . tak pasal2 sesat lebih 40 km dari rumah pak cik aku tuh . seyes , aku kat kereta pun penat gila . 
hari keempat ,
ayah aku bawak kereta macam nak racing . syok gila , and  balik ! yes ! rindu kat laptop . haha
mood :  baca novel , dalam 2 hari setengah aku habis baca dua buku novel , aku tahu kalau korang maybe sehari pun boleh habis , ni sebab aku jalan2 camne nak habis terus , boleh je kot alasan . haha

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!