Nabihah Said
Follow

tumblr
August 3, 2011 | 8/03/2011 03:18:00 AM | 2 comments
hari ni and semalam . on tumblr aku .aku bukan pandai pun nak buat page tumblr aku sendiri so tengok2 la tumblr orang lain . of course la tumblr yang berkaitan dengan korea . aku paling suka 2 page ni . semua pasal BEAST ! saya suka2 . haha semalam aku postkan banyak gambar hyunseung kat suriya . and semua aku amek kat tumblr . banyak GIF and picture2 best . gambarnya terang and jelas and besor . tak nak share page tu kat korang nanti korang amek :P haha . so kat sini aku nak tunjukkan picture pakwe korea aku . hehe

boring face =="

bye2
yeah ! aku comel *maksud aku dia cakap diri sendiri bukan aku
me? *perasan

eee~ !

okea2 tepuk tangan2 aku jumpa semua gambar ni ! haha

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!