Nabihah Said
Follow

say goodbye
August 11, 2011 | 8/11/2011 06:48:00 AM | 0 comments
aku just monolog bersendirian dengan penuh emosi . sapa tak nak baca tak payah . korang tak kan paham punya .




aku kekok cakap dengan ko sedangkan kita rapat dulu . bila aku jumpa ko , aku just mampu senyum je . aku tak salahkan ko kalau ko nak berubah tapi jangan tinggalkan kitorang camtu je . kitorang tahu kitorang ni tak PERFECT macam kawan baru ko , tapi jangan terus IGNORE kitorang . ko nampak ke kewujudan kitorang? sebelum ni aku tak amek serious sangat pasal ni . tapi ko buat best friend aku menangis ! aku pun tak tahu ape salah dia sampai ko buat dia menangis . ko nak jadi pandai , alim un . aku tahu tapi ko buat cara yang salah . so biar ko pandai2 la pikir sendiri . tapi yang aku tak puas hati tu , orang lain salahkan best friend aku bukan ko sedangkan ko yang buat kitorang camni . takpe hanya Allah tahu ape rasanya . aku and best friend aku nak ko bahagia je . kalau ko bahagia + gembira dengan kawan baru ko , aku tak kesah tapi lagi bagus kalau ko tak sikap kejam kat kitorang .

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!