Nabihah Said
Follow

Finally
August 25, 2011 | 8/25/2011 06:10:00 AM | 0 comments
just a photo

akhirnya trial dah habis tapi still pmr akan tiba . huhu takut . keseluruhannya trial SUSAH ! aku tak tahu la result aku nanti . seram sejuk kot . paling takut mathematics dengan arab . susah gegiler au . tapi Alhamdulillah ketakutan untuk bahasa arab sudah selesai . aku dapat B ! cukup2 makan je . aku jeles tengok dorang lebih tinggi dari aku . takpe , time pmr buat betul2 !

okay enough pasal exam .

tadi time solat zohor , kitorang solat awal2 *tak solat jemaah pun hehe . kitorang tunggu dorang yang solat berjemaah tu habis solat , lepas ahabis baca doa aq , yas , shera dengan fika bangun nak blar . setahu aku just kitorang je yang lengkap pakai beg . ustaz ridhwan cakap guna mikrofon , yang perempuan tu duduk . semua pandang kitorang . malu giler ! budak form 1 sume tengok akak2nya kena perli dengan ustaz . disebabkan langsir baru kat musolla tu , ustaz nampak dari depan . seyes malu . lepas tu ustaz bagi ceramah ringkas , dan beberapa kali jugak kitorang terasa . haha malu je , jatuh martabat kitorang .

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!