Nabihah Said
Follow

Imam Muda Kemuncak
July 1, 2011 | 7/01/2011 11:25:00 PM | 0 comments

haha seperti aku jangkakan sebelum ini , imam muda hassan menang ! dapat rm25 000 kot , dapat ezora , aku tengok trofinya mesti berat un , emas celup kot . hehehe . you know what , ada seorang budak akan belanja aku seinggit sebab hassan menang *faiqah , im talking bout you okay . ha ha ha *gelak jahat . mak aku cakap musim ni lebih hebat dari musim lepas . so maknanya , hassan lebih hebat dari asyraf . lagi 1 , kan ada seorang ustaz yang bacakan hadith2 tu un , ala yang janggut inai tu , namanya tak silap aku othman el muhammady , *lebih kurang la . time ceramah israk mikraj , dia bagi ceramah kat masjid "ayah aku" . so masjid ni maju la dikatakan . haha *taktahu nak buat ayat camne , bm B hehe

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!