Nabihah Said
Follow

Pentaksir
July 21, 2011 | 7/21/2011 05:19:00 AM | 0 comments

kenapa pentaksir sekolah lain nak datang sekolah orang lain? uruskan jela sekolah sendiri . aku bengang ni . aku terpilih dari 40 orang pelajar dalam kelas 3(3) ibnu nafis untuk "ditemuramah" oleh pentaksir sekolah lain . tak ingat la nama dia sapa , yang sure dia lelaki umur lebih kurang 30 40-an macam tu la . dia senyum tapi senyuman dia tak membuat orang hilang nervous . muka menakutkan , kerek , menyampah dan sebagainya haha . tanya 1 soalan sudah la . aku orang busy okay :P dia tanya pasal family aku . aku cerita2 , dia tanya "lagi?" dalam hati aku , ko nak apa lagi ha?! sibuk je nak tahu keluarga orang lain haha . dia tanya hari sukan , aku tergagap , otak blank tak dapat pikir apa2 pun .
pastu start la cerita panas salju . dia nak sinopsis , aku cakap2 , dia cakap "lagi?" *benci perkataan tu . buat aku gelabah . aku sejuk , tapi aku berpeluh macam kena simbah air jerr . "pembedahan nadhirah berjalan selama 4 jam" aku . "selamba dia je , 14 jam yerr" dia . "selepas berapa tahun bushrah meninggal ?" , "15 tahun" ." selamba jer jawab , 5 tahun jerr" . selepas 5 tahun , nadhirah bekerja di bank islam sebagai? , "kerani" . "haha , akauntan......." . dalam hati "salah lagi !" . habis ! hancos ! kompem teruk gila kot . terketar2 aku kat situ. tidak !!!!!

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!