Nabihah Said
Follow

Lawak kott
July 28, 2011 | 7/28/2011 02:38:00 AM | 0 comments
hari ni aku nak cerita pasal azrain . kalau dia tahu nama dia kat blog aku,, kompem bangga ma . . . tadi time KHB , cikgu Mimah yg ajar . cikgu memang kenal sangat2 dengan si azrain tu . cikgu dah habis tulis kat white board pasal kunci kira2 . cikgu nak terang tapi tunggu kitorang habis salin dulu , tetiba nampak azrain baru nak masuk kelas . dia terus masuk , cikgu tahan . "nape baru masuk? tak nak belajar , pergi jela kat kelas orang lain" cikgu sindir dia . dia tanpa mintak maaf , dia[azrain] terus blar pergi kelas 3[4] . semua kat kelas aku gelak , bukan nak mintak maaf atau ape ke , ni blar . akhirnya cikgu suruh masuk jugak . dah la masuk dengan tak boleh blar , tahu la dia jalan camne . . . lagi 1 time al quran , dia dah hafal sampai ayat 5 , ustazah suruh hafal sampai 10 . dia pergi tempat aku and dekla , kitorang dah cakap , blar sebelum ustazah namapk dia , dia pun blar ke sebelah aku and menari ballet sambil buat gaya orang tengah menari ballet and cakap "saya nak jadi ballet" [lebih kurang la ayat dia] tengok2 ustazah nampak dia . conclusionnya , azrain sengal . haha

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!