Nabihah Said
Follow

shopping
June 7, 2011 | 6/07/2011 09:31:00 AM | 0 comments

hari ni aku pergi shopping dengan family,,tambah dengan keluarga mak long,,baru datang semalam,,bertolak lebih kurang pukul 11 lebih camtu la,,mak ada dengar ada tempat jualan borong so nak try la un,,perbualan family aku :



ayah : kat mana tempat tu?
mak : dorang cakap depan dengan jusco,,
ayah pun pusing2 cari tetiba aku ternampak ayah belok ke tesco
mak : ni tesco
ayah : yela tesco,,
mak : bukan la,,jusco,,dari tadi cakap jusco bukan tesco
ayah : la~ingatkan tesco tadi,,kenapa tak cakap,, apa biah jj?
aku : a'a jj
mak : dulu cakap ayah taktao jj tu apa jusco tao la,,sekarang da terbalik pulak....



karenah keluarga aku,,tu la yang best,,rupanya bukan straight dengan jj tapi depan lagi dari jj tu,,nama tempatnya GM Klang,, Genaral Market ke apa,, tapi takde ikan pun,,,round punya round dari pukul 12 sampai 4,,tak habis lagi pusing,,aku punya selendang belum beli,,mak kata lain kali pergi lagi,,aku cakap okea minggu depan time akak balik pergi lagi yer,,mak aku,,takkan la minggu depan kot,,nanti nak dekat raya la,,aku pun,, ala~ lama lagi,,hahaha

kompem korang tak paham apa aku tulis,,haha ciannya dia,,

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!