Nabihah Said
Follow

Program Perkampungan Ilmu UiTM
June 3, 2011 | 6/03/2011 02:46:00 PM | 2 comments
Bersamaan 29 Mei 2011,, pelajar PMR dan SPM telah berkumpul untuk ber"kampung" di UiTM Shah Alam selama 4 hari 3 malam. Best? boleh la,, sebab dapat tidur dengan kawan2,, tapi yang tak bestnya tu,,cikgu asyik marah2,,tengking2,,cikgu buat macam tu sebab kitorang ni jakun,,batak,,haha,, aku takla,,dikecualikan lif ditekan2,, yang takleh blar tu cikgu cakap tak pernah jumpa lif kat Klang ke,,,haha terasa,, aku dengan Dekla la,, haha,, cikgu geo Cikgu Raouf cakap,,tahun lepas kat hutan tahun ni kat bandar pulak,,biase la tu cikgu,,kitorang semua orang bandar,, dekla cakap,,haha.. Hari first daftar2,,pergi kelas,, jauh giler,,kalau aku ada motor dah lama aku naik,,Dekla bawak haha aku mana pandai naik motor,,huhu makan biasa2 jer,,hari first takde kelas setahu aku,,malam tu just ada solat hajat,,pastu tidur awal,,awal pun,,pukul 12 dengan zaira roomantes aku,, hari kedua,,pergi solat subuh berjemaah,,tazkirah,,balik bilik,,kitorang tak,,pastu pergi kelas,,aku siap tertidur terlentuk2,, nasib baik tak kena panggil dengan penceramah kalau tak,,jatuh maruah aku,,haha.. pastu malam,,aku tidur dengan alia,,penat giler,, yang si alia tu bergayut memanjang,,so malas nak layan,,haha,,besoknya bangun awal tunggu toilet macam tunggu setahun je,,, sorang cakap lepas,,sorang lagi cakap lepas,,kalau camtu bila giliran aku ?! haha taknak duduk asrama ! gedik~ hahagegege besoknya,,macam bese la,,belajar makan naik turun tangga yang tinggi sampai tingkat 6,,haha tingginya,,sebenarnya tingkat 3 je,,yang lagi 3 tu bawah tanah,,haha..malam terakhir,,ada yang tak sabar nak balik,, aku la tu haha ada yang akan rindu tempat tu,, entah sapa la tu,,hehe malam tu aku tidur dengan fini,,sue,,bal,,alia,,memang giler malam tu,,terbang la,,menari la,,menghempap la,,haha akhirnya tidur pukul 1,,bangun da lambat,,,set jam pukul 4.30 bangun pukul 5.30,, jauh ny,,haha memang aku gelabah la,, tapi sempat jer,,pastu belajar,,and balik ! hehe kat uitm ni,,aku takde mood la sangat,,so memang bosan la story aku ni,,

sorry lambat post pasal ni sebab tunggu dorang upload gambar kat fb,,aku tak bawak kamera,,sebenarnya rosak,,huhu

pelajar samshsb perempuan PMR

kaum lelaki samshsb PMR

dewan kuliah kitorang yang sejuk

tidak lupa juga pada KITA

bilik yang bersepah yang selalu aku lepak

sebelum solat snap picture dulu walaupun takde aku haha

malas nak update blog,,takde idea baru,, sama la kita khaider

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!