Nabihah Said
Follow

Olahragawati
June 15, 2011 | 6/15/2011 04:49:00 AM | 0 comments

Tajuk tak boleh blar kan? badan macam ikan bilis ada hati nak jadi olahragawati . semalam sekolah buat acara lumba lari untuk perempuan . aku masuk 200 m dengan 400 m . gila tak? aku , sue , fini , bal pikir 4X100 tapi lain yg jadi . Dalam hati mampoz aku ! kitorang buat kat padang belakang blok D ala yg anjing selalu main lari2 buang membuang kat situ... nasib baik tak panas sangat macam hari ni , kalau tak memang sakit kepala tahap gaban la aku . aku tak sangka eira lari laju gila n comel dia lari , hehe kalah aku kot . kak dayah pun not bad lajunya . first 200m saringan semua rumah Hamzah dapat nombor . sue no 2 , fini no 2 , ezahti no 1 , AKU no 1 bila aku cakap nama dengan nombor kat budak laki yg jaga kitorang tu,,dia kata "semua hamzah dapat pulak" hehe bangga gila . 400 m aku dah penat , aku lari sekuat-kuatnya time 100 m so dah takde tenaga . tak ramai masuk 400 m , time aku lari , pesaing aku hanya anis . first2 lari macam perempuan gedik @ itik malunya ! semua kutuk aku ! pastu hampir garisan penamat aku pecut , gila time tu , ada sorak nama aku , ada sorak anis ,aku pun gila penat . sengit gila time tu , aku dekat sangat dengan anis tapi anis yg menang , ustaz Lutfi kata 0.01 saat beza aku . buat penat je lari laju2 kalah jugak . fini lari2 no 1 tapi bila nak dekat garisan penamat dia jatuh pulak , kaki bermasalah betul haha . 400 m hanya sue dapat nombor . 4X100 rumah Hamzah menang wey,, masa tu jugaklah fida meraba cari atul nak bagi buton taktahu eja hehe malu je . final 100 m as kalah kecewa dia , eira menang pulak no 3 tak sangka . final 200 m aku kedua terakhir ! sue no 3 , ezahti no 2 , bella no 2 , fika pun depan aku , buat malu je . final 400 m sue pun no 3 , bella PUN no 1 , dia taktahu erti penat jelez sebenarnya keseluruhannya memang best semalam . aku kira sue lari 1.2 km , fini n aku 800 m tapi aku naik bas awam pulak tu so aku dikira 1 km gak la .

semalam pun gempa bumi sampai komputer kat bilik guru bergoyang , aku kat bawah tak rasa apa2 , tengok2 cikgu semua keluar dari bilik guru , loceng kecemasan pun bunyi . kitorang tak rasa apa2 , dok bercerita je plus excited nak lari .
dah tak lari pecut 3 tahun , badan aku terkejut so dapat la effect yg BEST dari kaki sampai tangan semua sakit . orang lain sampai otot perut je . aku tangan2 pun sakit .

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!