Nabihah Said
Follow

Imam Muda 2
June 24, 2011 | 6/24/2011 07:54:00 AM | 0 comments


first time aku buat post pasal imam muda ni . sedangkan da final dah . lepas ni apa tah ganti , ustazah pilihan? lebih kurang macam tu la . yeke? aku bantai je . so resultnya ,,,, imam muda hassan dan imam muda nazrul masuk ke peringkat akhir . harap sangat najdi masuk tapi dia baru 20 tahun so macam junior la kat situ , dah la comel and suara dia sedap . ermm boleh makan . bm bagus sangat ! aku memang dah jangka imam muda hassan pergi final sebab sebelum2 ni dah bape kali dapat no 1 , plus senyuman dia manis hehe . abang and along aku pun tak percaya imam muda fattah dah keluar minggu lepas sebab dia kan cara dia tu sesuai . tapi maybe ujian bertulis dia low kot . yang lain semua hebat2 kaya2 . btw , aku sokong imam
muda hassan , yeah ! haha . fighting ! go go ! *pendapat aku saja . suka hati korang la nak sokong sapa

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!