Nabihah Said
Follow

Contest Kami Kaki Blogging
June 11, 2011 | 6/11/2011 07:28:00 AM | 0 comments
aku tahu contest ni dari kak dayah,,tankz kak :D

cara2 :
  • buat 1 entry post pasal contest ni
  • bagi link anda dekat sini
syarat2nya :

  • tagkan 3blogger dan pastikan dia tahu
  • tinggalkan link penyertaan pada komen di blog saya
  • peserta mesti la memfollow and menlike fan page kerana memudahkan info2 terkini disampaikan
  • keputusan juri adalah muktamad

hadiah yang lumayan *untuk aku la
  • RM50+misteri = cash atau topup
tarikh tutup :
  • 2 Julai 2011
so aku nak tag kat :
first contest aku join..ambik mudah2 pada permulaan..hehe
segala pertanyaan boleh pergi di sini

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!