Nabihah Said
Follow

Ahhhhhrrrrr !!!
June 25, 2011 | 6/25/2011 10:38:00 PM | 0 comments
hari jumaat tu aku tak boleh lupakan kot , hati berbunga2 , ish aku masuk tahap jiwang , haha nak tahu? :P juz dreaming on la , secret tao , hehe macam ni----->

aku shock ! tak terkata apa2 , pelik ? confuse pun ada .

Lepas pikir2 , sweeeeeeet sour la pulak , haha gembira sangat time tu ,

semalam and hari ni , aku mula angau pikir benda tu , haha , terasa bahagia *bahaya kalau bahagia sangat sebab boleh jadi lebih teruk masuk hospital bahagia
ain afini pun tak abiz2 usik aku , jangan la ~ malu la , hahaha tolong la nabihah ! haha

tapi bahagia2 pun , jangan lupa ALLAH , Parentz n________ PMR !

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!