Nabihah Said
Follow

RM 10
May 5, 2011 | 5/05/2011 07:19:00 AM | 0 comments
lepas rehat tadi ada majlis persaraan cikgu Saadah Amir kat musolla...aku duduk dengan suriya,,bal,,fini,,alia,,ili sume...aku kalau da jumpe dengan satu kelaz kpop,,aku takkan behenti..haha borak sepanjang masa..sampai alia penat nak dengar,,haha,,lepas habis tu..fika tarik tangan aku untuk blar ,,aku cepat2 la,,aku juz sempat ingat kat buku antologi cikka je,,yang lain entah la..aku da masuk kelas kejap,,pastu baru aku perasan dompet aku takde so aku terus pegi musolla dengan kegelabahan,,tengok2,,mata mengilai,,takde gak,,aku pikir dorang2 je amek tapi lepas sumpah2,,takde gak..haha sue dalam tu ada 10 lebih la... aku hampir menangis tapi aku tahan sebab taknak sume orang tanya,,lagi malu cam tu..so aku diam and termenung je sampai solat zohor,,ingat nak cari kasut tapi takde la harapan tinggi nak jumpe,,time dorang sume sibuk solat...tetiba terjumpa satu kasut yang ada tompok hitam kat dalam kasut aku tu kapur hitam takleh ilang betapa aku gembira and bersyukur gile bila aku dapat kasut tu..aku dengan shera tunggu nak tengok sapa orangnya tapi tak kua,,yang tinggal juz dak asrama je,,dak asrama selalu cam tu..balik aku naik atikah,,sebabnya malaz nak jalan,,sebab sampingan takde duit tapi shera bagi rm2 kat aku..tak gune pun..haha..so aku jadi okey la sikit,,

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!