Nabihah Said
Follow

Pemakaian Perempuan
May 26, 2011 | 5/26/2011 07:32:00 AM | 0 comments
hari ni aku nak cite panjang sikit,,hehe ^^ n sume ni pendapat aku,,harap takde sapa terasa la yer,,kalau terasa gak,,sowy2,,ampun2,,hehe


aku rasa,,aku selesa pakai baju kurung,,bukan aku cakap aku ni alim sangat juz memang aku dididik pakai baju kurung,takde pakai seluar kat luar rumah,,kat dalam rumah memang boleh la,,aku mengaku aku tak pernah ada seluar jeans,,pernah pakai? lagi tak pernah,,ayah aku tak pernah belikan,,kakak aku pun sama,,tapi abang dan along aku ada la,, dorang tu laki,, lain cite,,aku tak kesah pun kawan2 aku pakai seluar,,sebab tu dorang,,kita berbeza,,seyes bukan aku nak cakap aku lebih baik dari dorang,,TAK ! juz ibu bapa kita lain so cara hidup pn berbeza,,tapi ada je ibu bapa alim anak mat rempit,,keimanan ibu bapa takkan sama dengan anak,,permasalahan timbul pabila sekolah,, SEKOLAH? what's wrong wit that? *monolog bersendirian,,hehe sekolah mana2 mesti ada aktiviti2,,macam sukan,,gotong-royong dan lain2,,bila kena pakai baju sukan,, time tu memang masalah ! ayah aku tak kasi pakai seluar,,member2 aku semua pakai seluar,,takkan aku pakai baju kurung sorang2,,orang nak berlari,,aku pakai baju kurung,,pelik ! haha,, time kelas tambahan pun macam tu,,bila cikgu bagi pakai baju sukan,, dalam hati : mampos aku ! haha,, takkan nak bantah kot,,anak derhaka tu,,,ish2,,haha tapi malu ko tao,,sepatutnya aku malu dengan ALLAH,,memang tak patut,, Astagfirullah ! Bantu la aku ya Allah~


segala kesalahan harap komen dan betulkan ea,,
segala terasa hati sila bagi tao,aku delete post ni.
segala kesalahan aku mohon maaf ^^

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!