Nabihah Said
Follow

Jom Bersemangat
May 28, 2011 | 5/28/2011 06:16:00 PM | 0 comments
seperti tajuk diatas,,aku la paling tak bersemangat,,da pukul 9,,aku belum kemas satu pun,,haha,,sedangkan nak pergi lepas zohor,,haha,, lambat lagi,, suka sangat buat kerja last minute,,haha,, 4 hari 3 malam plak tu,,sayang nak tinggal lappy aku ni,,internet,,korea,,astro,,mak ayah anak manja haha aku takut beg aku bawak tu terlampau besar,, dah takde beg lain haha kesian plak dah,,haha oky la nak breakfast dulu,,lepas bangun terus hadap lappy,, hehe,, nak tahu pasal super junior m datang semalam,,haha

note   :

  • kakak aku pegi hari belia semalam tu,,,dapat tengok super junior m,, jadi urusetia kat situ ala !! nak pergi jugak !! benci ko kak,haha overrr
  • sejak kebelakangan ni aku selalu post enrty baru,,macam setiap hari satu post,,hehe ^^

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!