Nabihah Said
Follow

Epy Bzdy May !
May 27, 2011 | 5/27/2011 03:52:00 AM | 0 comments



HAPPY BIRTHDAY budak2 bulan MEI
  • Ain Torpedo - 15 MEI 1996
  • Alia Albino - 17 MEI 1996
  • Dekla Shahirah - 21 MEI 1996
  • Balkish . . . . - 28 MEI 1996



Bufday ain n alia kitorang sambut sama2,,nak jimat duit,, plus takde masa sebab lepas tu kitorang cuti and exam~
Ainaj plan untuk sakitkan hati alia sampai nangis,,sama dengan si Torpedo tuh,,haha kitorang ni kejam,,so plan2 tak sangka due2 nangis,,haha yes ! berjaya haha surpricekan alia dulu,,terus meraung,,haha,, si Fini lagi la taknak kuar terus,,sampai kena denda berdiri kat depan dengan cikgu Mimah,,memang malu la time tu,,sampai cikgu nak ambil kek kitorang,,tapi cikgu tak kejam,,so bagilah kitorang yg tak makan sebab kehulu hilir n pujuk dorang,,haha lepas cikgu Mimah keluar,,nampak semua kelas takde cikgu so party la ! haha,,memang bez sampai kena calit2 dengan kek la,,aku tak~ haha

hari ni sambut Dekla,,for dekla : sorry banyak kali tipu ko n sorry lambat celebrate,,hari jadi ko time waktu tak sesuai,, for Bal : sorry sambut buzday ko awal,,haha
Ainaj bawa spray,,Alia bawa tepung,,tipu Dekla nak sambut teacher Susila,,tipu Bal nak sambut Dekla jer,,hehe,,tapi Dekla da tao awal2,,lakonan aku dengan fini tak cukup hebat,,,haha...first Ainaj spray Dekla dengan air biar lekat tepung,,pastu aku terus amik tepung baling,,memang best la,,pertempuran tepung,,haha cikgu lalu lalang sume tengok dengan pelik,,hehe ;D serious aku cakap muka Afida yg paling teruk,,pastu Dekla,,haha,,pastu Bal,,aku oky jer,, haha,,walaupun aku la paling banyak kenakan orang,,haha,,sume aku tibai,,yg lain sume lari,,tak aci betul !aku jadi giler sekejap,,haha balik dengan tudung ada tepung,,kasut,,beg,,memang serabai,,haha.. 

conclusion : B E S T !
thx to ayah Fini belanja kek,, tak cukup bajet hahaha
tambahan :
balik pegi Klang,,naik bas ramai2 dengan budak f2,,aku dengan Ainaj je f3,,sebelum nak bertolak,,sekumpulan Negro masuk bas,,kitorang control belakang,, yeke? haha terus pegi belakang,,Famiza dengan sapa tah lari duduk sebelah kitorang,,haha takut la sume badan cam The Rock je haha.. Da bertolak,,tetiba sorang cina yg ada tatu,,gemok,,cakap "sume tutup mata yer" *dengan kepelatan.. tetiba dia terus raba2 dak lelaki melayu SMK,,pergh terkejot,,dak laki tu pun mencarot la,,bodoh sume,,pergh terkejut dowh,,haha,,dak laki tu turun pastu aku nampak cina tu wat boto  maybe sebab hansome kot,,haha,,sebenarnya aku tak nampak dorang wat benda tu,,juz nampak cina tu baring kat atas dak laki tu jer,,,Ainaj n Famiza nampak la dia raba,, pergh lucah ! geli ! memang kkojo la ! babo !

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!