Nabihah Said
Follow

Cintaku pergi
May 4, 2011 | 5/04/2011 05:36:00 AM | 0 comments
hari ni kena marah dengan ustazah noraizan najmuddin a.k.a maknya izzuddin,,first laki kena volentier baca makna,,sampai la perempuan plak,,aku memang ada yang takde makna so aku tak nak memalukan diri,,haha,,zai nak bangun tapi shera tak kasi dia tak dengar pun haha da sume tak bangun,,ustazah mengamok,,suwo sume pempuan bangun,,so aku,,shera,,lyka bangun awal bab memang nak berdiri pun haha gedik terkejot aku dengar suare ustazah,,kuat dan nyaring,,haha seyes takut dow,,lepas tu ustazah terus bla,,memang nak abis kelas pun...yang aku takleh lupa ustazah kata,,"tak nak bangun,,bila suwo berdiri laju je,,haha terasa plax haha,,aku sepatutnya cita pasal lain ni lain plax aku cite,,haha,,okey2 kita start ea,,cam ni,,aku solat zohor lambat sebab aku nak hantar folio sebelum pukol 2 aku pergi dengan shera,,lepas sume siap,,pegi musolla,,aku letak kasut kat sebelah kasut buruk,,bia orangnya tak tersalah amek,,shera taruk jauh sikit tak la jauh sangat pun haha pastu syok2 lepak kejap kat musolla tu sambil tunggu shera dengan lyka siap solat,, dorang main2 time aku tengah solat so aku siap la dulu haha ish2..lepas siap,,kuar la,,amek kasut,,tengok2 kasut aku takde,,yang tinggal juz kasut buruk yang kotor dan lama dan tah pape dan menyampah orang tengok,,sume la kebencian dalam tu..aku cakap la kat shera kasut ilang,,muka aku seyes selambe tapi hati : mana cintaku pergi !! haha seyes sebak plax tak jumpa kasutnya,,tapi muka buat bodoh dow,,haha,,so carilah sepanjang musolla tu,,akhirnya tak jumpe..fika,,shera and ira tolong gak cari..so sedihnya kasut aku yang cantik tu ilang ! T_T

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!