Nabihah Said
Follow

Best Friend
May 28, 2011 | 5/28/2011 04:28:00 AM | 0 comments
post ini bukan untuk mengungkit tapi juz nak luahkan aku rindu kat dia,,,,,,

masa : sekolah rendah darjah 5
aku rapat dengan kawan aku ni,,memang rapat la,,sampai pernah tidur kat rumah aku,,mak ayah aku kenal dia,, pergi sekolah sama2,,satu ketika tu,,dia dah tak rapat dengan aku,,dia dengan geng baru dia,,aku sedih,,aku rehat sorang2,,sentiasa berseorangan,,rupa2nya dia buat macam tu sebab aku pernah buat macam tu kat dia,, tapi aku tak tahu bila,,dia kawan dengan kawan baru,,,selalu berkepit,,aku jealous,,

masa : sekolah rendah darjah 6
akhirnya,,aku terpaksa kawan dengan kawan baru kawan aku tuh,,sebab aku da takde kawan lain,,dah lama2 bukan terpaksa tapi suka gegiler kawan dengan dorang,,aku rasa tahun terbaik la time tu,,siap tubuhkan kumpulan HANDYPLAST,, haha sekolah rendah~ malunya !  ada 5 lima orang,,aku,,nur izzati izzat,,mas izwanni,,nurul husna,,fatin nabilah...mas dan fatin sepupu,,so memang rapat la,,time darjah 6 satu kelas sekolah kebangsaan sama dengan izzati jer,,sekolah agama sama dengan sume tapi izzati tak,,tapi rehat,,gelak,,ada aktiviti sume sama2,, yang paling giler mas la,happening giler,,husna pun sama giler,,haha memang indah time tuh,,

masa : sekolah menengah
mas,,izzati,,still contact,,fatin,,sikit2,,husna tak langsong,,haha,,tapi time form 2,,berita sedih berlaku,,seorang diantara kawan aku tuh meninggal dunia,,first2 ainaj mesej aku,,yang "tuttt" meninggal tapi aku tak percaya,,aku pikir saja nak takut2kan,,dorang memang,,haha,,lepas tu kawan aku 1 sekolah juga mesej benda sama,,aku terkejut,,aku terus call kawan aku tuh,,tengok2 betul... aku terus jadi sejuk,,menggigil,,and terus nangis,,perkara yang aku menyesal sangat,,dalam tahun tu kawan aku *bukan yang meninggal tu,, buat birthday party,,aku datang la,,kawan aku yang tutt tu pun datang,,aku just senyum2 je dengan dia and salam,,tu je bab dia baru nak datang,,aku nak balik,,so sedih giler aku tak berborak dengan dia,,kalau aku tao tu last time aku tengok dia aku berborak dengan dia,,sedih giler,, tapi Allah sayangkan dia,, aku pergi rumah dia time dia meninggal tu,,sebak giler tapi tak boleh nangis

  • arwah meninggal sebab penyakit barah otak
  • meninggal dekat hospital sg,buloh
  • dah menanggung penyakit ni sebulan sebelum meninggal
  • arwah seorang yang ceria,,,baik hati,,best !
  • harap ditempatkan dalam golongan yang beriman,, amin~

note : tak bagi tahu nama sebab nak menutup keaiban dan tidak mahu dikatakan mengungkit

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!