Nabihah Said
Follow

Akhirnya
May 13, 2011 | 5/13/2011 06:47:00 PM | 0 comments
semasa hari rabu,,ada pengunguman dompet hilang warna hitam,,aku tak dengar pun,,kekawan aku yang cakap...time tu time sebelum solat zohor berjemaah..jumpa dengan CAK lepas solat,,disebabkan aku nak kejar bas punya pasal,,disebabkan fika taknak temankan aku,,tak dapat la tengok tu dompet aku or orang lain,,

Keesokan harinya,,ada lagi pengunguman pasal dompet jugak,,aku tak dengar tapi fika dengar,,kata ada pengunguman lagi,,jumpa dengan teacher susila...nasib baik bukan CAK,,so aku mintak la kat teacher,,teacher tanya aku macam aku pesalah,,haha,,teacher2,,pastu teacher tunjuk dompet warna hitam hitam,,akhirnya aku dapat jumpa dompet kesayangan aku lagi,,gegila bersyukur ko tao,,terpakse la belanja dekla bab dia temankan aku,,tapi yg lawaknya,,teacher tanya berapa jumlah yg tepat duit dalam tu,,aku cakap sepuluh lebih,,dekla tambah rm12 macam tu la,,tengok2 tepat pulak,,haha,, menambahkan kepercayaan teacher haha thx dekla ! aku pun bagi tao mak aku,,mak aku cakap Alhamdulillah,, bersyukurnya ! sayang ko dompet haha terover~

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!