Nabihah Said
Follow

to Syahinda
April 30, 2011 | 4/30/2011 11:07:00 AM | 0 comments
korang perasan tak aku punya blog da berubah?? mesti la perasan sebab hampir sume aku tukar~ tak de la sume cantik tak?? tengok la sapa buat~ of course la bukan aku,,macam tak paham2 aje,,haha,,syahinda yg buatkan,,, tenkiu syahinda,,,my blog so gorgeous,,haha,,tapi aku stil tak puas hati dengan header aku tu,,gambar aku tak cantik ! tak bersyukur haha macam mane kau cari background header tu?? aku cari kat pizap takde pun,, nanti ajar aku ea,, btw,,thankz gegiler,,memang cantik,, to FINI,,ko buat kan aq punya blog pun cantik,,tapi sekarang aku nak cuba syahinda buatkan ea,,hehe,,da la,,penat nak puji orang banyak2 sangat,,bak kata nana orang memuji bagai memenggal kawannya,, huhu,,seram~ k la nak pi tido,,ngantuk~ besok nak pergi puchong ! bye2

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!