Nabihah Said
Follow

pakcikku terhebat
April 24, 2011 | 4/24/2011 09:00:00 PM | 0 comments
ni pakcik aku
kemusnahan yang dilakukan oleh Israel
bersama rakyat Palastin di Gaza


kanak2 Palestin


sekolah  yang ditaja oleh NGO Aqsa Syarif di Gaza

pelapis pejuang yg akan membebaskan Gaza
hari ni aku nak banggakan pakcik aku boleh?? hehe,,semalam sepatutnya ada ceramah kat masjid "ayah" aku oleh sapa tah namanya,, yang penting dia tu ada jawatan tinggi kat Aqsa Syarif,,korang tau ke Aqsa Syarif tu apa? Aqsa Syarif ni badan bermotif kerajaan yang didaftarkan di Malaysia..Misinya adalah peyebaran maklumat tentang Palestin,,bantuan kemanusian,,bantuan kewangan dan kerjasama..tapi malangnya dia tak dapat datang sebab dia kena pergi Kedah tak silap aku,,so bapak aku kenalah cari ganti,,ayah aku terpikir pakcik aku a.k.a adik ayah aku,, hehe..namanya Prof. Dr. Mohd Zin Kandar,,pensyarah kat UTM Skudai..so duduk pun kat Johor Bharu la,,jauh betul,,dari Johor ke Selangor semata2 untuk ceramah tapi memang dia dah biasa pegi sana sini,,kalau kat kampung dia la yang buat pertandingan atau perjumpaan keluarga..dan semestinya dia jadi pengacara,,haha,,kalau pakcik aku tak ada,,ayah aku gantikan..hebat tak ayah aku,,hehe anak ada 10,, ramai betul,,haha anaknya semua pandai2,, pakcik aku ni banyak jawatannya so memang busy la,,jawatan semua tinggi2,, yang penting jawatan dia kat Aqsa Syarif pun tinggi..ayah terpikir nak suruh pakcik aku gantikan sebab pakcik aku ada jawatan kat Aqsa Syarif so ada kaitan la,,plus dy pernah pergi sendiri Palestin tu,,dia join konvoi Viva Palestina,,masuk tv,,masuk radio,,masuk suratkhabar,,tapi tak la famous mana,,dalam keluarga aku je semua kenal dia,,haha,,time pakcik aku balik tu ada la buah tangan dapt dari Palestin,, memamg orang Palestin buat sendiri,, back 2 story,,dia pun setuju bagi ceramah so semalam ayah aku ambil pakcik aku kat Kajang ada apa tah kat sana,,pastu sampai rumah ambil mak aku then terus pergi masjid tanpa masuk rumah aku,,aku tak pergi sebab ada maslah yang tidak membenarkan aku pergi so aku duduk kat rumah dengan akak aku,,ayah dengan mak aku cerita pakcik aku guna slideshow semua,,ada jualan,,mak aku bawak balik chocolate ! haha batak sikit je pun,,haha finally dia terus balk sebab ada hal apa tah so tak sempat nak singgah rumah aku,,so the end la,,malas nak cerita panjang2,,hehe,,banyak kerja yang belum siap,,hehe

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!