Nabihah Said
Follow

exam was over
April 21, 2011 | 4/21/2011 11:20:00 PM | 0 comments
hari ni nak test tulis panjang2,,,juz try ea,,, hehe


finally exam was over ! i am so happy that i can touch the sky :P hahaha,,nabihah suda merepek,,hehe,, serious aku kate,,mesti banyak fail un,,yela,,dengan tak bace buku ny,,dengan buat bodoh je exam tu,,siap online memanjang je,,,malam tido,,pagi dekat bas pun tido,,ape nak jadi dengan aku ni?? aku pun tak tahu lah,,mesti turun dari ujian penialaian dulu un,,hehe,,patutnya orang buat betul2 dalam mibf bukan ujian,,haha,,aku pelik,, tapi aku tension gak,, tak la tension pun haha,,saje nak buat  gempak,,gempak la sangat teacher belum lagi bagi result for ujian yang dulu,,mak dengan bapak aku pun tanye bile nak dapat,,aku pun pelik,,teacher ade cakap ade due orang fail,,so i wondering who is it,,aku ke??haha tidak !!! haha,,takut la,,tapi itu juz ujian,,ni lagi terok mibf,,,haha,,mulla2,, maksudnye tak tahu dalam bahase korea hehe,,tak tahu nak cerita apa so the end~

p/s  :  tak bez la tuliz panjang2,,lambat,,tu la budak2 zaman sekarang,,hahaha

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!