Nabihah Said
Follow

belog belog~ tolong lah
April 24, 2011 | 4/24/2011 07:02:00 AM | 0 comments
hari ni aku tak de mood disebabkan tension dengan blog,,bengang tengok blog2 cantik orang lain,, huhu nak jugak cam dorang,,, aku nk try buat header tanpe pertolongan ain torpedo,,takkan nak bergantung dekat ain selamenye,,kesian die,,tapi tak boleh,,nak download photoshop smpi due kali tak bole due kali je,,hehe bengang sungguh,,tapi lepas aku selak2 tutorial 2,,ade la tambah2 sikit,,,perasan tak?? cantik?? bole la,, tapi tak nampak sangat perubahannya sebab aku buat tu sume yang part kecik2 jer,,,aku stil tak puas hati tengok icon2 kecik tu,,nak buat tapi tak pandai,,tengok dekat tutorial tak paham,,susah betol la hidup aku ni,,,ish2,,sesape yg rajin nak ajar kan aku secare live sila datang ke rumah aku bebila masa,,,rumah aku sentiase terbuka utk sesape nak ajarkan aku,,huhu,,tetapi yg tidak dijemput tak payah yer,, hehe,,,


p/s : tak dijemput bermaksud pencuri,,hehe ^ ^

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!