Nabihah Said
Follow

balik !!
April 28, 2011 | 4/28/2011 05:05:00 AM | 0 comments
hari ni aku penat gila,,tapi sabar je la,,nak buat apa kan,,balik tadi kan naik bas awam,,aku jalan2 dengan fika,, cerita la macam2,,kitaorang tak terus naik bas sebab dah penuh,,tunggu la dekat sebelah bas city tu kejap,,tengok2 abang fika ada lalu masuk bas sutera tu,,kitorang semua suruh fika pergi tapi dia tak nak,,time bas tu nak pergi abang dia tunjuk kat dia,,haha,,so naik la bas baru tu,,lelaki ambil tempet paling belakang,,so kitorang depan la sikit,,ain duduk dengan alia,,,aku dengan fika,,zera dengan liza,,ira dengan suzi tapi suzi  pindah duduk dengan tima,,,kesian ira duduk sorang2 kat depan so dia pindah la belakang,,dekat dengan kitorang,,aku,,ira,,fika and suzi letak beg kat sebelah dia,,tetiba ada seorang laki ni,,da tua la jugak,,aku perasan dia pandang2 kitorang and tempat kosong tu,,aku buat bodoh la suddenly aku nampak dia tanya kat ira boleh duduk sini tak,,ira pun bagi la,,kesian orang tu,,kitorang pun ambil la beg masing2,,aku and fika kat belakang cakap kesian ira sebab dia memang cakap dia takut,,tapi laki tu duduk kejap jerr,,kat sekola cina tu da turun,,aku and fika pun tertanya tu orang cina or melayu,,muka orang cina tapi cakapnya lancar jer,,time laki tu still ada,,ira nak cakap dengan fika pasal laki tu,,so fika suruh cakap dalam bahasa arab,,aku terkedu tengok dorang cakap,,fasih,,perkataan tak tahu,,cakap style arab,,aku dengan malu,,aku tak cakap apa2,,sebab aku tak tahu,,haha,,so apa yang aku tak faham,,aku tanya fika,,fika kata,,kalau dia dengan ira,,dia pandai arab tapi kalau dia dengan aku,,dia pandai inggeris,, what?? haha,,aku da pelik,,dia pun tak tau napa,,haha,, aku dengan fika asyik borak je tadi,,hehe,,story budak lak,,hehe,,gatal.. auw~


p/s  :  mood hari ni okey sebab "dia" hari ni rapat dengan aku,,lagi satu aku nak cakap,, hazim blueee,,eee~ geli,,haha

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!